Saturday, April 27, 2013

Missing :")

Bismillahirrahmanirrahiim.

Moga hati kita sentiasa tenang berada di bawah lembayung keredhaanNya. Allahumma ameen.

Alhamdulillah. Hari Graduasi Kolej Islam Sultan Alam Shah finally came to an end.
Syukur.. segalanya berjalan dengan lancar.

Now..I'm missing it so much. Yes..very much. Bumi itu..ntah bila akan ku jejak. That was the last program that we(batch 57) will be joining. Lepas ni takde dah.. masing2 bertebaran di muka bumi Allah..meneruskn perjuangan mengisi ilmu di dada..berusaha menyelam selautan luas ilmu Allah. Moga dipermudahkan.

Memang terasa indah sebuah ukhuwah itu.
Saat tangan berjabat dengan rakan2 taulan dan mencium pipi ke pipi..
Sama2 peluk erat2.
 Terasa dekat. Terasa bahagia.
Dengan senyuman dan tawa riang pada riak wajah masing2.. sungguh akan ku merinduinya.

Air mata saya menitis saat berada di rumah kini.
Mengenang segala kenangan kita bersama.
Belajar sekali.
Makan sekali.
Solat sekali.
Gotongroyong sekali.
Lepas ni takde dah... T-T

Kalau ikutkan hati..
rasa nak bawak semua balik rumah..
jom kita luang lebih masa bersama..
Sebab saya tak tahu..
ntah bila Allah akan jemput saya kembali kepadaNya.
Masih berpeluangkah lagi kita bersua.
Jujur..hati terasa sayu....

Harapan saya.
Moga kita sama2 terus istiqamah dengan segala apa yang kita dah belajar di Bumi itu.
Moga kita sme2 dpt berpimpin tangan masuk ke dalam syurga Allah..
Allahu..indahnya... T-T

Walaupun ada yang saya tidak berkesempatan jumpa tadi.. ade yang tak sempat salam dan sebagainya.. rasa sayang kepada kalian tetap sama.
Saya sayang kalian kerana telah mewarnai kehidupan saya di Bumi itu..
and i'm always going to miss it so much...



Sincerely..
Khaulah Nubla binti Rafdhy.









4 comments:

  1. dah sampai rumah dan secara tibe2 rasa sgt rindu sahabat2 sume T.T

    #tak sempat amik gambar dgn khaulah pungg .

    ReplyDelete
    Replies
    1. In sha Allah.
      Ade mse mse nnti ble Allah izin. kte dpt bersatu di bwh satu naungan untuk menggerak Al ISLAM YA'LU WA LA YU"LA A'Laih..

      Doakan samasama.
      :)

      Delete
    2. insyaAllah..
      biiznillah ma'a redhaAllah ya fatin fatini :)

      Delete
    3. Husna Najihah..
      insyaAllah.. moga Allah beri kesempatan lgi utk kita kembali bersua :)

      Teruskan berjuang ! :D

      Delete